Al Manna & Tayebat

Al Manna & Tayebat

Sunday 26 October 2014

TESTIMONI AL MANNA DAN TAYEBAT

Assalamualaikum..

TESTIMONI DARI PESAKIT YANG TELAH MENDAPAT MANFAAT DARI PEMAKANAN AL MANNA DAN TAYEBAT... ALHAMDULILLAH 


MASALAH KENCING MANIS

NAMA : PN. FARIZAH
UMUR : 37 TAHUN 

Saya telah mengalami penyakit kencing manis selama 13 tahun. Saya telah mencuba berbagai jenis ubat dari hospital, supplement dan juga ubat kampung. Pada satu hari tapak kaki saya ada kudis hingga bengkak. Pergi ke hospital Doktor sarankan untuk dipotong tapi saya minta untuk penangguhan. Pada bulan Oktober 2012, makcik saya memberi sejenis makanan iaitu Al Manna dan Tayebat, saya minum seperti yang dinasihatkan. Dalam tempoh 2 bulan Doktor berkata kaki saya sudah tidak berbau dan beliau bertanya apa yang saya makan? Saya bagitahu mengenai Al Manna dan Tayebat. Doktor tidak jadi mengambil isi peha untuk ditampal pada kaki yang berlubang. Kini saya telah pulih seperti biasa. Saya sudah boleh beriadah menaiki basikal dan mula bekerja seperti biasa. 


NAMA : PN. HAMILAH BT ABDUL RASHID
UMUR : 57 TAHUN

Saya telah mengalami penyakit kencing manis selama 15 tahun dan hampir 3 bulan saya terlantar di wad Hospital Besar Ipoh kerana kaki saya yang luka sekin teruk. 2 bulan yang lepas, kaki saya telah dipotong hingga ke paras lutut. Bulan yang lalu, Doktor memberitahu bahawa kaki saya harus dipotong lagi dari pangkal lutut hingga ke atas kerana ianya semakin teruk. Kemudian saya mencuba produk daripada Natural Prebiotic iaitu Al Manna dan Tayebat. Alhamdulillah, sungguh menakjubkan dalam masa 2 minggu sahaja saya mengambil produk itu, keadaan saya semakin pulih. Bacaan gula dalam darah pun menurun dan saya diizinkan pulang ke rumah. Doktor mengesahkan kaki saya tidak perlu dipotong lagi. Kini saya tetap mengambil Al Manna dan Tayebat untuk menjamin kesihatan yang berterusan. 


NAMA : EN. ABDUL HALIM SHAH BIN ABDUL MURAD
UMUR : 66 TAHUN

I Abdul Halim Shah bin Abdul Murad, 66 years old and a diabetc since 1999 and have been on prescription medicine since then. Having been on medication, taking the pills without fail, my doctor noticed that my blood sugar reading was on the risk towards the end of 2011 and told me that he would put me on insulin jabs if the oral medication does not help. I began to take Al Manna and Tayebat from the middle of March 2012 and after a month, that was on 19 April when I went for my check up, my blood sugar reading as well as my cholestrol went down, thus sparing me the need to be on insulin injections. Now, I am convinced that what Prof. Omyma said that Al Manna and Tayebat is the food for life should be practiced by all who look forward to a healthy life, Insya Allah.


MASALAH GOUT

NAMA : TN. HJ. TAMYAZI BIN HJ. MARZUKI
UMUR : 72 TAHUN

Saya seorang pesakit gout berumur 72 tahun. Saya mengalami penyakit jantung, darah tinggi, kencing manis, kaki bengkak dengan gout serta berjalan menggunakan tongkat. Saya pernah di nasihatkan agar menjalani rawatan dialisis. Apabila saya diperkenalkan dengan produk Al Manna, saya ingin mencubanya. Setelah mengambil produk ini sebanyak 5 botol, banyak perubahan yang telah berlaku pada diri saya. Apa yang menakjubkan saya ialah apabila kaki saya yang bengkak telah surut dan penyakit gout juga beransur pulih dan saya tidak perlu lagi berjalan menggunakan tongkat. Sehingga kini, saya masih terus mengambil Al Manna sebagai supplement harian bagi menjamin kesihatan dan kualiti kehidupan yang baik.


NAMA : JUDY
UMUR : 50 TAHUN

I am Judy, 50 years old. I started taking Al Manna and Tayebat about 3 months ago due to regular attacks of gout. Of course, when I got attack at the legs, I have difficulty in walking and when the pain comes at night I could not sleep. The remedy is to take in some pills which I always have stocks in the house and carry along with me wherever I go. Recently, I had a mild attack but bearable and I incressed my intake of Al Manna and Tayebat and the pain dissapeared without taking any pills. I believed with regular intake of Al Manna and Tayebat my uric asid will gradually drop.


NAMA : EN. NAJIB BIN TAMYAZI
UMUR : 39 TAHUN

I am 39 year old gout patient. I have been suffering from this disease for 11 years. When introduced with prebiotic food, Al Manna, I ventured to try it. After taking 4 bottles of prebiotic, I found that my gout has gradually returned to normal. I am now able to carry out my daily life as usual and still continue to eat this every day to ensure good health. 

 

No comments:

Post a Comment